hAi!!!siNggaH lu...mEh shaRe gAmbAr kOranG

Saturday, January 1, 2011

rahsia aq dan dye jew..



hai kawan2..apo habak!!!aku harap korang baek2 lar..
kalau ade yang sakit 2 pandai2 arr korang berubat,
xkan aku nak tolong sembuhkan korang pulak!!
aku sebenarnye banyak nak citer benda kat korang,,
tapi aku x der mse..

insyaallah ar kali nie aku berpeluang mencoret cerita yang xseberape nie..
cerita nie mse aq tgh exam spm..
aku sbenarnye malu nak cerita kat korang...tapi x boleh,aku nak citer gak..
benda berlaku mase tengah wat exm paper bahase arab(BA)..
untuk pengetahuan korang,aq bukan bejurus sangt!!hahaha..

 
TOYOL!!!
korang kenal x toyol???toyol 2 nota larrr...
aq dengan langkah berani dan penuh confidennye masuk dewan
(action jew,lagak slamber,padahal bediri bulu roma aq bawak toyol huhuh!)
aq nak wat cmne,tjuk spot x msuk,,payah aq nak jangka..
so aq p amik lagkah yang drastik lah!!!


berbalik degan al-kisah aq nak cerita,
pada waktu aq khusyuk wat BA..
aq dihampiri dengan pengawas peperiksaan..
aq x knal nme dye,but aq gelar dye cikgu logan.
korang kenal x logan??(ala yang hero lam citer X MEN 2..)
muka dye ada iras2 cam logan,so that why lah aq gelar dye cam 2..


(jadi panjang lar plak)emmm..nak diringkaskan citer,
aq heran kenape dye tercegak lame kat meja aq..
after a few moment..
dye bla dari situ..
tibe2 kawan ku menjeling kat aq,
mula2 aq x perasan lagi,pastu dyorang tunjuk kat meja aq..


alangkah terkejut+malu+mmacam2 lah..(hahaha aq x bleh bayanglah)
toyol aq  terkeluak dari paper aq!!!!
adoi kantoi mak aaii!!!
macam nak pengsan aq lam dewan,hahaha
but aq ber syukur lah coz cikgu logan 2 stedy jew..
kalau x, macam citer COUGHT ON VIDEO plak huhuhu


aq amat berterima kasih sepanjang dye menjaga exm aq.
(tenkiu yer cikgu logan)
maybe ini satu pengalaman yang aq xbleh lupakan sepanjang aq bergelar STUDENT
tapi,aq nasihat kat korang yang mne nak amik exm taun nie or bile2..
jangan ar jadi cam aq...
mengaji xnak,A nak bayak(pesanan dari pihak penaje)
huhuhu-TOYOL IS NOT GUD 4 HEALTH

sekian saje citer aq..thanks arr 2 pembace blog aq

1 comment:

  1. ishh3.naseb cikgu logan baek.klo x thu jadi hape!bwk lgi toyol!;pp

    ReplyDelete